Monri Payments dobio je posebno priznanje Mastercarda za inovacije u plaćanju za uvođenje zvučnih i vizualnih potvrda transakcije. Riječ je o inovativnom rješenju koje unapređuje korisničko iskustvo i povećava osjećaj sigurnosti prilikom plaćanja karticom, a omogućava i olakšano korištenje kartičnog plaćanja osobama s poteškoćama s vidom ili sluhom. Priznanje je dodijeljeno u sklopu ovogodišnje Zlatne košarice, nagrade za najbolja ostvarenja u maloprodaji i industriji robe široke potrošnje.
Helena Šekerija, marketing managerica za Mastercard, objasnila je zašto im je važna suradnja s Monrijem na ovom projektu: „Prema istraživanju MasterIndex provedenom u travnju ove godine 97% Hrvata ima karticu. Sasvim je jasno da mi u Mastercardu želimo da se korisnici naših kartica osjećaju sigurno prilikom plaćanja, a suradnja s Monrijem nam u tome pomaže. Naime, zajedno smo uveli sonic logo – audio brending kao posebno rješenje za unaprjeđenje checkouta. S Monrijem nastavljamo uspješnu suradnju, radimo na novim projektima, a o njima ćemo više komunicirati u narednim mjesecima.“
„Monri je tržišni lider u segmentu plaćanja u retail i HoReCa industriji. Kroz naša inovativna rješenja, trgovcima omogućavamo jednostavan način prihvata plaćanja. Zahvaljujemo se Mastercardu što je prepoznao naše usluge i značajan rad uložen u segment paymenta. Svojim budućim radom nastavit ćemo biti najbolji partner svojim trgovcima“, zaključio je Robert Penezić, direktor Monrija.
Monri Payments je kao pružatelj usluga kartičnog plaćanja u 2021. godini obradio više od 100 milijuna transakcija, tj. svaku šestu transakciju u Hrvatskoj, bilo da je riječ o fizičkim dućanima ili online trgovinama. Od 2019. godine Monri posluje unutar Paytena, člana ASEE Grupe, a ove je godine poslovanje Monrija spojeno s Integriranim poslovnim sustavima (Remaris) i Gastrobit Grc Grupom, vodećim proizvođačima blagajničkih rješenja za trgovce i HoReCa industriju, čime je kupcima omogućeno da uz stručnu uslugu sva rješenja za plaćanje dobiju na jednom mjestu.
Danas se kupci u regiji susreću s Monrijevim proizvodima u preko 5000 ugostiteljskih objekata te kod preko 1000 online trgovaca, a u dućanima se nalazi više od 7000 SinglePOS uređaja.