Fiskalne blagajne

Mobilna blagajna Start

Start je mobilna fiskalna blagajna s pisačem koja prima kartice. Ona je rezultat našeg dugogodišnjeg iskustva u kreiranju blagajničkog softvera i payment rješenja, u svom najjednostavnijem i najmanjem pakiranju.

Promotivna akcija za sve nove korisnike!

Ime i prezime*

Blagajna prilagođena vašim potrebama

Kupnja uređaja

Trebate blagajnu tijekom cijele godine? Kupite uređaj za korištenje i dogovorite godišnji najam blagajničke aplikacije.

Kratkoročni najam

Start vam treba samo za neki event, poput sajma ili izlaganja? Dogovorite kratkoročni najam blagajne (hardver i softver zajedno).

Dugoročni najam

Idealna opcija za sezonske poslove, dogovaranjem dugoročnog najma ostvarit ćete poseban popust na svoj najam.

Ponudite svojim kupcima mogućnost davanja napojnice prilikom plaćanja računa karticom

  • Izaberite na koji način želite kupcu ponuditi davanje napojnice karticom, a mogućnosti je nekoliko:
    1. Zaokruži na prvi veći iznos (od iznosa računa)
    2. Definirani iznos napojnice
    3. Definirani postotak
    4. Samostalni unos željenog iznosa
  • Ugostitelji, frizeri, kozmetičari, dostavljači, vozači – popularna manča nije ograničena na samo jedno zanimanje.
Saznajte više

Prihod od kartica sjeda direktno na vaš poslovni račun u Hrvatskoj!

Najbolji izbor za paušalce i male poduzetnike

Fiskalizirajte i izdajte gotovinske račune bilo gdje, bilo kad

Fleksibilna blagajna

Odaberite želite li aktivirati kartičnu naplatu, jednokratno ili na rate

Kartična naplata

Naš sustav daje vama i vašem računovođi uvid u sve račune i promete

Knjigovodstvo-friendly

Gdje je Start najbolji izbor?

 

Start možete koristiti u frizerskim i kozmetičkim salonima, u cvjećarnicama, za dostavu i naplatu vožnje ili za plaćanje bilo kakve usluge poput instrukcija, logopedskog tretmana, raznih vrsta savjetovanja, privatnih treninga i slično. Zbog svoje dugotrajne baterije i male veličine, Start je idealan izbor za sve koji svoje usluge obavljaju u manjim prostorima ili kod klijenata.

Zatražite ponudu

Start je pravi izbor za vas!

1

Najbrže do vašeg prihoda

Prihod od kartica stiže direktno u vaš postojeći račun u banci zahvaljujući našoj suradnji s lokalnim partnerima.

2

Bez podešavanja

Uređaj i aplikacija dolaze spremni za korištenje, prema vašim uputama o operaterima i artiklima koje imate.

3

Transparentno poslovanje

Administratorsko sučelje daje vam uvid u sav promet, račune i izvještaje. Pristup možete dati i svom knjigovođi!

4

Poslovanje u cloudu

Svi vaši podaci pohranjuju se u cloudu i ne drže se lokalno na uređaju tako da nema straha od krađe ili oštećenja uređaja.

5

Stručna podrška

Naš tim dostupan vam je telefonski, e-mailom ili preko poruka. U rijetkim slučajevima kad je potrebna osobna podrška, šaljemo svoje tehničare na teren u cijeloj Hrvatskoj.

6

Obični račun ili R-1

Jednostavno odaberite između izdavanja običnog ili R-1 računa, a klijentove podatke upišite samo prvi put.

7

Wi-Fi ili mobilni internet

Start možete koristiti s bilo kojom SIM karticom ili pouzdanom Wi-Fi mrežom.

8

Račun na papiru ili emailu

Klijenti ne žele nositi papirnate račune, no ipak im je potreban račun za evidenciju? Pošaljite im račun e-mailom direktno iz kase!

Izaberite svoj hardware!

Osnovna verzija

Odličan izbor profesionalne opreme za početnike ili nezahtjevne korisnike. Display od 5″ s rezolucijom 960 px * 480 px. USB-C punjač.

Pro verzija

Želite uređaj s većim ekranom? Izaberite našu Pro verziju, sa HD+ displayom od 5.99″ i rezolucijom od 1440 px * 720 px. USB-C punjač.

NOVO: Start Plus

Želite Start koristiti na svojem Windows računalu ili tabletu? Možete, ali napominjemo da za primanje kartičnog plaćanje trebate imati i POS terminal.

Vaš Sunmi uređaj dolazi sa 12 mjeseci garancije. Imate vlastiti uređaj? Aktivirajte na postojećem Sunmi uređaju ili bilo kojem računalu, laptopu ili tabletu koji koristi Windowse kao svoj operativni sustav.

Besplatna integracija s našim blagajnama

  • Start je povezan s Remarisom, Smartom i Thorom

Besplatna integracija omogućena je svim našim korisnicima
– Start se može koristiti kao dodatna blagajna u objektu za dodatne aktivnosti, poput: prodaje sladoleda, najma ležaljki i suncobrana, naplate ulaza u WC i slično.

  • Korisnicima Starta olakšan je rast i razvoj poslovanja

– ako vam narastu potrebe (npr. morate početi pratiti robno-materijalno), možemo vam ponuditi drugo blagajničko rješenje!

Kontaktiraj nas!

Cjenik

SaaS – najam blagajničkog softvera

EUR

Mjesečna licenca (kratkoročni najam)

17,00

Dugotrajni najam (6 mjeseci)

81,60

Godišnja licenca (12 mjeseci)

142,80

Hardver za Start

EUR

Mjesečni najam uređaja

12,00

Osnovna verzija (kupnja)

200,00

Pro verzija (kupnja)

250,00

Godišnja licenca za softver uključuje 30% popusta za jednokratno plaćanje. Dugotrajni najam softvera (6 mjeseci) uključuje 20% popusta za jednokratno plaćanje. Instalacija i priprema blagajne (neovisno o vrsti najma) naplaćuje se dodatno 66,00 eura (jednokratni trošak). Sve su prikazane cijene bez PDV-a.