Prema istraživačkom izvješću tvrtke Market Research Future, očekuje se da će tržište online payment gatewaya (sustava sigurne autorizacije i naplate putem interneta) do 2030. godine dosegnuti vrijednost od 193,27 milijardi američkih dolara. I dok je korisnička strana koja pokreće ovaj rast jasna, htio sam istražiti što je važno za EdTech startupe u usponu prilikom uvođenja gateway rješenja u poslovanje. Za sve tvrtke, posebno startupe, u platnim rješenjima koja ugrađuju u svoje poslovanje ključna je riječ „učinkovitost“.

Jednostavno uvođenje i integracija dodataka za web trgovine

Kao osnivač startupa, želite gateway koji vama i vašem timu omogućuje brzo uključivanje i brzu integraciju. Većina gatewaya nudi jednostavan, potpuno online postupak uvođenja. Ovi gatewayi nude solidne API-je i jedinstvene razvojne alate koji će vam pomoći da brzo počnete s radom. Svaki od ovih gatewaya nudi plug-in podršku za popularne e-trgovine kao što su Shopify, WooCommerce i druge. Osnivači startupa cijene najjednostavniju moguću integraciju kako bi osigurali da se resursi njihovog tima učinkovitije koriste na ključnim poslovnim projektima. Nadalje, osnivači startupa su i tehnološki znalci, stoga cijene gateway integracije prilagođene programerima.

Širok izbor alternativnih metoda plaćanja

Budući da web stranica ili aplikacija na kojoj kupuju ne prihvaća željeni način plaćanja, online kupci često odustaju od svoje košarice na stranici za naplatu. U današnje vrijeme, s više od 200 dostupnih alternativnih metoda plaćanja, ugradnja i održavanje svih tih integracija velik je izazov, posebno za startupe. Stoga je važno osigurati da gateway koji koristite prihvaća sve načine plaćanja, uključujući EMI, UPI, kreditne i debitne kartice, internet bankarstvo, PayPal, kriptovalute i druge. Ovisno o ciljanom tržištu startupa, lokalni, specifični načini plaćanja nešto su što se mora uzeti u obzir. Osim pružanja odgovarajućeg tehničkog rješenja, idealan pružatelj usluge gatewaya trebao bi služiti i kao konzultant za sve neizvjesnosti plaćanja s kojima se startup suočava.

Podrška kada nešto pođe po zlu — veće nije uvijek i bolje

Neuspješna plaćanja su gnjavaža i za potrošače i za tvrtke. Mogu se dogoditi iz bezbroj razloga, i jednom kada se dogodo, važno je da svi brzo otklone sve probleme. Zastoj u transakcijskom dijelu prodajnog „lijevka“ značajno utječe na iskustvo kupca i smanjuje mogućnost ponovne kupnje u budućnosti.

Doći do korisničke službe određenih gatewaya može biti pravo opterećenje i mukotrpan zadatak. Budući da je u svijetu startupa vrijeme ključno, izbor odgovarajućeg pružatelja gateway usluga mora uzeti u obzir i ovaj aspekt. Najveći gatewayi obično nastoje optimizirati proces podrške uvođenjem automatiziranih procesa poput chatbota.

Prilagodite, ali nemojte pretjerivati

Jedinstveni i inovativni poslovni modeli po kojima su startupi poznati rezultiraju irelevantnošću gotovih rješenja, zbog čega im trebaju gatewayi s mogućnostima prilagodbe. Stvaranje iskustva plaćanja koje se uklapa u proces kupnje i kupcu savršeno odgovara može donijeti brojne prednosti i u konačnici rezultirati značajnim povratom ulaganja. Međutim, postoje važni izazovi kojima se treba pozabaviti, a odnose se na mogućnosti usklađivanja s odredbama, sigurnosti i skaliranja, kao i na trajanje procesa koji je potreban za uvođenje prilagođenog gateway rješenja. Glavna prednost je izbjegavanje visokih tekućih troškova pri svakoj transakciji.

Nudimo plaćanje jednim klikom i tokenizaciju

Istraživanja pokazuju da navike Gen-Z kupaca idu u skraćene razine pozornosti, ali i manje tolerancije za čekanje i dugotrajne procese. Na primjer, STEM Studio, startup koji koristi gateway moje tvrtke, nudi paket hardverskih i softverskih alata koje studenti mogu koristiti za razvoj temeljnih STEM vještina, zbog čega je implementacija plaćanja jednim klikom neophodna kako bi imali ugodno iskustvo kupnje. Napredni procesi poput tokenizacije otvaraju vrata novim razinama zaštite kako bi osigurali enkripciju svih osjetljivih podataka.

Ukratko, tržište payment gatewaya otvara značajan prostor za napredak, dok će za daljnju implementaciju rješenja biti potrebno ići u korak s tržišnim trendovima. Pristup zahtjevima koje pred njih postavljaju osnivači startupa bit će važan i izazovan korak u tom procesu.

Članak je originalno objavljen na Forbes.com na engleskom jeziku.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)