Izbjegnite greške i ubrzajte procese – uz integracije! Doznajte kako podići poslovanje na višu razinu uz ‘komunikaciju’ među softverima za ugostiteljstvo i knjigovodstvo. U webinaru održanom u suradnji s partnerom Seyfor, na VIDEO primjeru  pogledajte kako izgleda automatizirani proces povlačenja podataka o prometu između programa Remaris i Minimax i poslušajte još prednosti koje donosi moderan pristup podacima.

Snimka webinara:

 

Sadržaj webinara:

  • Budućnost poslovanja – programi moraju komunicirati kao ljudi
  • Minimax i Remaris, rad u cloudu zahvaljujući čemu možemo bilo kada pristupiti podacima
  • Integracije su budućnost, moguća je komunikacija između svih softvera za brže i bolje poslovanje klijenata
  • Automatizacija, procesi su brži, smanjuju se greške
  • Video demonstracija: klijent – Remaris + Minimax

Webinar je vodio Ambrozije Letica, Monrijev Business Analyst s fokusom na rješenja u HoReCa sektoru, iza kojeg je nekoliko godina iskustva u finacijama i ugostiteljstvu. Ambrozije se u Monry Paymentsu bavi konzaltingom i edukacijama klijenata za optimalno korištenje Monrijevih blagajničkih i platnih rješenja.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)