Izbjegnite greške i ubrzajte procese – uz integracije! Doznajte kako podići poslovanje na višu razinu uz ‘komunikaciju’ među softverima za ugostiteljstvo i knjigovodstvo. U webinaru održanom u suradnji s partnerom Seyfor, na VIDEO primjeru pogledajte kako izgleda automatizirani proces povlačenja podataka o prometu između programa Remaris i Minimax i poslušajte još prednosti koje donosi moderan pristup podacima.
Snimka webinara:
Sadržaj webinara:
- Budućnost poslovanja – programi moraju komunicirati kao ljudi
- Minimax i Remaris, rad u cloudu zahvaljujući čemu možemo bilo kada pristupiti podacima
- Integracije su budućnost, moguća je komunikacija između svih softvera za brže i bolje poslovanje klijenata
- Automatizacija, procesi su brži, smanjuju se greške
- Video demonstracija: klijent – Remaris + Minimax
Webinar je vodio Ambrozije Letica, Monrijev Business Analyst s fokusom na rješenja u HoReCa sektoru, iza kojeg je nekoliko godina iskustva u finacijama i ugostiteljstvu. Ambrozije se u Monry Paymentsu bavi konzaltingom i edukacijama klijenata za optimalno korištenje Monrijevih blagajničkih i platnih rješenja.