U posljednjem periodu svjedočimo trendu kako eCommerce postaje glavni kanal kupnje za sve više korisnika interneta. S rastom potražnje dolazi i niz izazova za trgovce koji nastoje ispuniti očekivanja kupaca, a to je najčešće omogućavanje trenutačne transakcije, pružanje fleksibilnosti plaćanja, te dostupnost proizvoda i usluga u svakom trenutku, bez obzira na njihovu lokaciju ili vrijeme. Upravo na ta pitanja odgovorit će panel powered by Monri, koji se održava 4. listopada u sklopu konferencije CRO Commerce 2024. u Mozaik centru.

Pod vodstvom našeg Alija Sallabija, voditelja poslovnog razvoja za eCommerce u Monri Paymentsu, panel će okupiti vodeće stručnjake iz različitih industrija koji će podijeliti svoja iskustva, izazove i rješenja kada je u pitanju osiguravanje nesmetane i sigurne web prodaje.

 

Tko su sudionici?

 

Ali Sallabi, kao iskusni menadžer s više od desetljeća rada u industriji plaćanja i uslugama akvizicije trgovaca, moderirat će razgovor koji će ponuditi uvid u najnovije tehnologije, inovacije i najbolje prakse koje omogućuju trgovcima da kreiraju besprijekorna korisnička iskustva. Pritom će fokus biti na tome kako omogućiti direktnu web prodaju bez vremenskog i prostornog ograničenja, odnosno omogućiti korisnicima kupnju u bilo kojem trenutku i s bilo koje lokacije.

Saznajte iz prve ruke od vodećih stručnjaka:

  • Ivana Drlje, Management Board Advisor, InterCapital Asset Management
  • Martina Šepić, Managing Partner & Director, Webpower Adria
  • Franko Radoš, IT&E-Business Department Manager, Valamar Riviera
  • Vlaho Mihač, Customer Success Manager, PHOBS

Zašto je važno prisustvovati ovom panelu?

 

Svi kupci na internetu traže više od jednostavne online trgovine – žele brzinu, sigurnost i mogućnost kupnje kad god i gdje god žele. Uz to, tehnologija plaćanja se razvija nevjerojatnom brzinom, a trgovci moraju biti u korak s trendovima kako bi zadržali konkurentnost na tržištu. Na ovom panelu imat ćete priliku čuti praktične savjete i uspješne primjere implementacije eCommerce rješenja koja omogućuju direktnu prodaju bez ograničenja.

“U online trgovini, ključ uspjeha nije samo u brzini transakcije, već i u osiguravanju fleksibilnosti. Direktna prodaja bez vremenskih i prostornih ograničenja ključ je dugoročnog uspjeha, jer omogućuje trgovcima da odgovore na potrebe modernih potrošača,” izjavio je Marcel Majsan za Bloomberg o važnosti korisničkog iskustva kod online kupovine.

Ovaj panel pruža jedinstvenu priliku za trgovce, digitalne stručnjake i sve koji se bave eCommerceom da nauče od vrhunskih stručnjaka o tome kako uspješno razvijati i upravljati web prodajom u dinamičnom i neprekidno promjenjivom okruženju.

Vidimo se 4. listopada u Mozaik centru!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)