U posljednjem periodu svjedočimo trendu kako eCommerce postaje glavni kanal kupnje za sve više korisnika interneta. S rastom potražnje dolazi i niz izazova za trgovce koji nastoje ispuniti očekivanja kupaca, a to je najčešće omogućavanje trenutačne transakcije, pružanje fleksibilnosti plaćanja, te dostupnost proizvoda i usluga u svakom trenutku, bez obzira na njihovu lokaciju ili vrijeme. Upravo na ta pitanja odgovorio je panel powered by Monri, koji se održao 4. listopada u sklopu konferencije CRO Commerce 2024. u Mozaik centru.

Pod vodstvom našeg Alija Sallabija, voditelja poslovnog razvoja za eCommerce u Monri Paymentsu, panel je okupio vodeće stručnjake iz različitih industrija koji su podijelili svoja iskustva, izazove i rješenja kada je u pitanju osiguravanje nesmetane i sigurne web prodaje.

 

Također na konferenciji je dodijeljeno posebno priznanje članu uprave Monri Paymentsa, Robertu Peneziću za njegov doprinos Ecommerce zajednici.

 

Tko su bili sudionici panela?

 

Ali Sallabi, kao iskusni menadžer s više od desetljeća rada u industriji plaćanja i uslugama akvizicije trgovaca, moderirao je razgovor koji je ponudio uvid u najnovije tehnologije, inovacije i najbolje prakse koje omogućuju trgovcima da kreiraju besprijekorna korisnička iskustva. Pritom je fokus bio na tome kako omogućiti direktnu web prodaju bez vremenskog i prostornog ograničenja, odnosno omogućiti korisnicima kupnju u bilo kojem trenutku i s bilo koje lokacije.

Vodeći stručnjanci koji su sudjelovali na panelu:

  • Ivana Drlje, Management Board Advisor, InterCapital Asset Management
  • Martina Šepić, Managing Partner & Director, Webpower Adria
  • Franko Radoš, IT&E-Business Department Manager, Valamar Riviera
  • Vlaho Mihač, Customer Success Manager, PHOBS

Sve što je važno spomenuto na panelu?

 

Martina Šepić je naglasila važnost email marketinga, ističući da su stope otvaranja welcome emailova između 50-80%, što ih čini jednim od najefikasnijih alata u komunikaciji s novim korisnicima. “Bogati ste kada dobijete nečiju email adresu. To je ogromna vrijednost jer posjedujete direktan kanal komunikacije s korisnikom,” rekla je. Također, naglasila je koliko je in-house savjetovanje ključno za male poduzetnike kako bi se prilagodili digitalnim trendovima.

Franko Radoš se nadovezao na temu personalizacije, objašnjavajući da su personalizirani emailovi postali sveprisutni, dok je prije nekoliko godina personalizacija bila gotovo bez konkurencije. Danas je cilj prilagoditi poruke svim digitalnim kanalima kako bi se korisnicima pružilo optimalno iskustvo.

Vlaho Mihač je s druge strane istaknuo kako je ključ regrutacije klijenata “ispravna cijena i ponuda”, a do tih informacija dolazimo kroz podatke. Upravo zbog toga je baratanje podacima izuzetno važno, posebno s obzirom na regulacije koje donosi GDPR unutar EU.

Također, istaknut je veliki porast direktne prodaje i online prodaje, što je COVID-19 ubrzao. Franko je istaknuo primjer Valamara, koji je strateški iskoristio situaciju prelaska na direktne rezervacije, uz poseban fokus na korisničku podršku.

Ivana Drlje je govorila o stanju investicijskih fondova, posebno ETF-ova, i naglasila dva ključna izazova – financijsku neinformiranost i potrebu za većom edukacijom korisnika u regiji.

 

Panel powered by Monri - Direktna prodaja bez ograničenja vremena i prostora plaćanja
Panel powered by Monri – Direktna prodaja bez ograničenja vremena i prostora plaćanja

 

Dodijeljena posebna priznanica Robertu Peneziću

Monrijev član Uprave Robert Penezić primio je posebno priznanje na ovogodišnjoj CRO commerce konferenciji – plaketu zahvale Brand Champion za pomoć u ostvarivanju ciljeva udruge eCommerce Hrvatska koju mu je uručio Marcel Majsan, predsjednik udruge.

‘Počašćen sam i zahvaljujem Marcelu na nagradi. Drago mi je da sam ja osobno, ali i Monri kao kompanija, prepoznali djelovanje udruge eCommerce Hrvatska od samog starta. Udruga eCommerce Hrvatska daje izniman doprinos industriji online kupovine kroz edukacije i stručnu pomoć poduzetnicima, trgovcima i svim ostalim sudionicima u e-commerce sustavu. Nastavit ćemo biti aktivna podrška udruzi u njezinom nastojanju da i dalje promovira i sudjeluje u rastu e-commerce tržišta u Hrvatskoj’, poručio je Penezić.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)