Monri Payments dosegao je značajan poslovni prag – u lipnju smo oborili novi rekord s više od 10.000 aktivnih fiskalnih blagajni u Hrvatskoj i regiji. Posebno smo ponosni jer se ovdje ne radi o broju instaliranih blagajni koji je još veći, već onih koje su u aktivnoj upotrebi.
‘Ova impresivna brojka nije došla preko noći. Do nje smo stigli zahvaljujući pouzdanosti sustava, inovacijama u razvoju, lokalnoj korisničkoj podršci i vrhunskom korisničkom iskustvu do kojeg dolazimo s neprekidnim slušanjem naših partnera i potreba tržišta. Monrijeve blagajne danas koriste razni tipovi korisnika – od malih obrta preko ugostiteljskih objekata do velikih festivalskih organizacija – jer znaju da mogu računati na sustav koji radi, tim koji je dostupan i iskustvo koje ne razočarava’, rekao je Hrvoje Habjanec, Monrijev član Uprave zadužen za razvoj i prodaju fiskalnih blagajni.
Prvi korisnik još uvijek s nama
‘Naš prvi korisnik, ugostitelj iz Dugava, još je uvijek s nama. I to dovoljno govori o tome kako radimo. Od dana kada smo razvijali prve blagajne u obiteljskom okruženju do danas, kad svakodnevno isporučujemo rješenja za tisuće korisnika – trudimo se ne izgubiti tu osobnu povezanost i fokus na stvarnu vrijednost’, dodao je Habjanec.
Monrijeve blagajne danas su prisutne ne samo u restoranima i kafićima gdje smo lider na tržištu, nego i u trgovinama, salonima, kioscima, mobilnim štandovima, plažama, taksijima i na gotovo svim većim događanjima u zemlji. Brojni festivali, koncerti i eventi svakog mjeseca koriste Monrijeve blagajne jer znaju da uz vrhunsku tehnologiju dolazi i profesionalna tehnička podrška – na licu mjesta, kada je najpotrebnija.

U samo nekoliko dana možemo isporučiti stotine blagajni na različite lokacije – i to uz stabilnu mrežu, obučeno osoblje i korisničku podršku u realnom vremenu.
Lokalna podrška za svaku Monrijevu blagajnu
Brojka od 10.000 aktivnih blagajni donijela je i veći fokus na naš tim korisničke podrške, koji svakodnevno stoji na raspolaganju korisnicima – u sezoni, izvan sezone, vikendima i praznicima.
„Naravno da ima izazova – svaki korisnik ima svoje specifičnosti i očekivanja. Ali ono što nas razlikuje je to što stvarno slušamo. U svakom pozivu i svakom upitu vidimo priliku da budemo bolji. Trudimo se ne samo riješiti problem, već ostaviti dojam sigurnosti i brige o korisniku, jer kad su naši korisnici zadovoljni, zadovoljni su i njihovi gosti, kupci i klijenti. A to nam je najvažnije“, istaknula je Jasmina Peranić, voditeljica tima Monrijeve korisničke podrške.
Jasmina dodaje kako korisnicima nije dovoljno da blagajna samo radi – važno im je znati da iza nje stoji stvaran tim, koji će se javiti kad god zatreba, strpljivo objasniti, brzo riješiti i pritom ostati ljubazan i prisutan. To je ono što podršku čini stvarnom podrškom – tehnički pouzdanom, ali i ljudskom’, dodala je Jasmina koja je u timu od samih početaka.
Deset tisuća aktivnih blagajni za nas nije kraj. To je samo još jedan dokaz da radimo dobru stvar – i poticaj da budemo još bolji. Hvala svim korisnicima koji su nas doveli do ove brojke. Naša priča nastavlja se zajedno s vama.