Monri Payments može pohvaliti još jednim zadovoljnim klijentom- zagrebačkim restoranom Curry Bowl koji je poznat po šrilankanskoj kuhinji. Iskoristili smo višestruku integraciju naših Remaris rješenja kako bismo osigurali najbolji proces rada restorana koji je povezan preko dvije lokacije u jedan sustav. Time smo omogućili neometanu komunuikaciju između odvojene kuhinje, šanka i prostora na kojem borave gosti.
“Restoran Curry Bowl smješten je u samom centru Zagreba, i kao rezultat toga, lokacija ima određene izazove, poput malih prostora koji su raštrkani. Stoga smo se obratili Monriju kako bismo pojednostavili naše operacije, uključujući organizaciju narudžbi i iskustvo gostiju. Ono što je Remaris napravio bilo je to da su pregledali našu terasu i osigurali mobilnu aplikaciju koja omogućava rad na terasi. Također, kada napravimo narudžbu, nalog za piće ide izravno u bar na jedno mjesto, narudžba za kuhinju ide u kuhinju, a zaseban nalog ide na pult za salate.” ispričao je Brian Senaratne, suosnivač i CEO franšize Curry Bowl.
VIDEO Curry Bowl: Kako nam je Monri unaprijedio poslovanje
Uz našu ugostiteljsku blagajnu Remaris, osoblju smo omogućili rad preko ručnih terminala za konobare – ordermana, dok smo u kuhinju integrirali ekran za kuhinju. Kada je narudžba spremna, konobaru se iz kuhinje odmah šalje notifikacija na orderman zbog čega se cijeli proces ubrzava i omogućava povećanje obrtaja stolova.
“Remaris nam je također osigurao sustav prikaza narudžbi u kuhinji. Dakle, kada kuhinja završi pripremu hrane, osoblje ne mora korisititi interfone ili radio veze, nego jednostavno prihvate narudžbu i mi dobijemo obavijest na baru. Sve ovo je pojednostavilo proces i osiguralo da gosti ne moraju čekati duže nego što je potrebno, čime se povećava učinkovitost cijelog procesa. Mobilni uređaji za nas su vrlo važan faktor jer, kao što sam rekao, imamo tri terase i stalno smo u pokretu, a Curry Bowl je vrlo prometan restoran. To je restoran s visokim prometom gostiju, pa moramo biti brzi kako bismo osigurali da čim gost stigne, zaprimimo narudžbu i osiguramo da ona bude obrađena u pravo vrijeme. Redovno imamo goste koji čekaju u redu za ulazak, pa ako narudžba predugo stoji, to postaje veliki problem.”
Brian je također dodao: “Prije Monrijevog rješenja bilo je vrlo komplicirano jer imamo dvije lokacije i stalno smo koristili voki-toki uređaje ili interfone za komunikaciju. To ne samo da je bilo neučinkovito, već je i ometalo goste jer smo u malom prostoru, a ljudi stalno pričaju, što nije poboljšavalo iskustvo gostiju, a to je nešto po čemu smo poznati – poboljšanje iskustva gostiju.”
Monri ima najbolje rješenje za vaš ugostiteljski objekt. Javite nam se putem linka.