I ove smo godine bili među glavnim partnerima CroCommerce konferencije — imali smo priliku da, uz trgovce i partnere, ubrzamo razvoj digitalnih plaćanja u Hrvatskoj i regiji te pokažemo kako jednostavnost i sigurnost podižu konverzije i korisničko iskustvo.

Dan smo započeli na Firechatu „Things to Know When Starting an E-commerce Business “, gdje su Ernest Antolović (Shipshape), Miroslav Mareš (BOXNOW), Arpad Neveri (DECTA) i naš Ali Sallabi (Monri Payments) vrlo konkretno govorili o realnom početku online prodaje — a to je dobro istražiti tržište, konkurenciju, našeg kupca, krenuti s osnovom, graditi postepeno i od prvog dana ulagati u povjerenje kupaca. Kako je sažeo Arpad Neveri:

„Kada krećete u e-commerce posao, najvažnije je imati jasan plan i ne komplicirati. Počnite s osnovnim rješenjem, a zatim ga gradite prema potrebama kupaca. Iako su integracije zahtjevne i dugotrajne, upravo one stvaraju cjelovita rješenja koja pokreću tržište.”

 

 

U nastavku smo na Future Stageu moderirali panel „Online plaćanje bez muke: Suradnja fintecha i financijskih institucija“, gdje smo s predstavnicima  iz Nexi Croatia (Miro Sabota), Visa Europe (Marina Jurišić Škurla), Erste Card Cluba (Mario Jelčić), Zagrebačke banke (Jelena Miloloža) te OTP banke (Rudolf Vučemilović) razgovarali o tome kako partnerstva donose inovacije — od digitalnih novčanika i „one-click“ checkouta do AI-ja u prevenciji prijevara i personalizaciji. Panel je moderirala Monrijeva Ana Piližota.

Kroz raspravu se jasno provukla potreba za rješenjima „bez trenja“ i jednim sučeljem prema svemu što trgovcu treba:

“Trgovac ne želi ići na jedno, dva, tri mjesta da dobije sve što mu treba i tu se desilo spajanje gdje provideri poput Monrija daju sve na jednom mjestu. Ljudi žele “one stop shop”. Ubrzavanjem tehnoloških promjena banke se sve više izmiču iz primarne u sekundarne uloge jer ne mogu pratiti tu dinamiku tržišta i tada fintech preuzima, tj. sve ostalo u procesu rade PSP-ovi poput Monrija”, izjavio je Miro Sabota iz Nexi Croatia.

Istaknuto je dalje koliko su digitalni novčanici i biometrija promijenili navike kupnje:

Walleti su sigurno nešto što je doživjelo najveću transformaciju — Apple Pay, Google Pay omogućuju beskontaktno plaćanje, a biometrija donosi sigurnu provedbu transakcija.” Izjavila je Marina Jurišić Škurla, iz Visa Europe.

Za kraj, ulogu AI-ja panelisti vidjeli su vrlo praktično — od personalizacije plaćanja, boljeg iskustva do zaštite transakcija i predikciji online prevara, zaljučio je Rudolf Vučemilović, iz OTP banke.

 

 

Jednostavnost, sigurnost i rast konverzija

Mi kao payment partner fokusirani smo na isporuku sigurnih i jednostavnih plaćanja kroz online payment gateway, POS rješenja te podršku za Apple Pay, Google Pay i Click to Pay — kako bi checkout bio kratak, siguran i „neprimjetan“, bez obzira na kanal ili uređaj.

 

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)