Smart.OFFICE

*ukoliko ste već dogovorili eRačun MONRI by Omnizon, ili već imate eRačun od drugog provider-a, molimo idite na Unos providera/pružatelja

 

Podaci korisnika u programu

Prije svega, potrebno je provjeriti podatke korisnika putem: „O programu“ -> OPCIJE PROGRAMA:

Svi podaci trebaju biti popunjeni, kako u OFFICE-u, tako i u POS-u:

•NAZIV FIRME, ADRESA, MJESTO, PTT
•OIB
•IBAN
•E-MAIL
•KONTAKT OSOBA

U adresaru za kupca trebaju biti popunjena polja:

U adresaru za kupca trebaju biti popunjena polja:
•OIB
•NAZIV TVRTKE
•ADRESA
•GRAD
•PTT
•DRŽAVA (HR)
•E-MAIL
•Označeno POSLOVNI KUPAC (B2B)

 

Pod dodatne postavke:

*Ovdje će biti datum 1.1.2026.

 

Prvi login korisnika

Nakon uspješnog ulaska u SMART OFFICE, korisniku se na ekranu pojavljuje prozor sa ponudom:

 

Sa lijeve strane nalazi se pregled paketa sa njihovim cijenama te se ispod nalazi puni e-račun cjenik i sve o fiskalizaciji 2.0

Sa desne strane nalazi se padajući meni gdje korisnici mogu odabrati preferirani paket:

Te odmah ispod upisuju e-mail na koji žele da im se dostavi ponuda.
Korisnici taj prozor sa ponudom mogu maknuti pritiskom na opciju „Već imam e-račun“ ili „Podsjeti me kasnije“ čime će se korisniku opet pojaviti taj ekran idućom prijavom.

 

Korisnička prava

Prije svega, potrebno je omogućiti pravo da korisnik može pristupiti opciji eRačun servisi pod modulom FISKALIZACIJA F2 koja se nalazi pod Dokumentima:

Korisniku možemo omogućiti to pravo putem Matični podaci:

Gdje nam se otvara novi prozor u kojem moramo odabrati mjesto troška (1) te novi unos – promjena (2):

 

Čime nam se otvara novi prozor gdje odaberemo konobara (1) te pritisnemo Opcije (2):

 

Time se otvara novi prozor u kojem navigiramo: Opcije (1) -> Alati (2):

 

Te stavljamo kvačicu na „Unos i izmjena E-Račun servisa“:

I stisnemo „Spremi“.

 

Unos providera/pružatelja

Sada kada korisnik ima pravo pristupa unosa i izmjenu e-račun servisa, samim time može pristupiti toj opciji:

Čime se otvara novi prozor:

U kojem je moguće dodati i brisati providera / pružatelja usluge.
Također, postoji gumb „Omnizon ponuda“ sa kojom se otvara onaj početni prozor sa ponudom nakon uspješnog ulaska u SMART OFFICE.

Pritiskom na gumb “Dodaj novi” otvara nam se prozor:

 

U kojem biramo tip eServisa (moj-eRačun, FINA, Monri E-Račun) te imamo mogućnost odabira hoće li se odabrani eServis koristiti za slanje ili primanje e-računa.

 

moj e-Račun

Potrebni podaci za konfiguriranje su:
•Korisničko ime
•Zaporka

Važno je napomenuti kako polje „koristi za slanje“ može biti označeno samo kod jednog servisa. Ukoliko je na nekom drugom servisu bilo označeno polje koristi za slanje i na trenutnom se označi te spreme podaci, taj servis će postati servis za slanje, a sa prijašnjeg će se maknuti kvačica.

 

Fina

Za FINU je potreban certifikat
Certifikat je potrebno učitati u bazu tako da se prvo upiše LOZINKA certifikata i zatim se klikne na DOVUCI CERTIFIKAT:

 

Klikom na „Dovuci certifikat“ otvara nam se prozor računala u kojem moramo pronaći i odabrati certifikat:

Kad se certifikat učita pokazat će se naziv certifikata u polju certifikat.
Pripaziti na prefiks – p12 ili pfx
Ako se servis koristi za slanje računa označiti KORISTI ZA SLANJE i sve spremiti.

 

Monri e-Račun

 

Potrebni podatak za konfiguriranje je: API TOKEN
Ako se servis koristi za slanje računa označiti KORISTI ZA SLANJE i sve spremiti.

U produkciji program će koristiti OIB KORISNIKA upisan u Config tablici.

 

Izlazni računi

Klikom na opciju Izlazni računi:

Otvara se novi prozor sa pregledom izlaznih računa u kojem je moguće prikazati račune ovisno o zadanim filterima poput: mjesto troška, kupac, period (od/do), vrsta dokumenta te status dokumenta:


Preuzeti u pdf ili xml formatu.

Ulazni računi

Unutar opcije ulaznih računa:

Otvara se novi prozor sa pregledom ulaznih računa u kojem je moguće prikazati račune ovisno o zadanim filterima poput: dobavljači, posrednik, status, period (od/do), tip dokumenta, mjesto troška:

Račun je moguće preuzeti u PDF ili XML formatu:

 

Poslani e-računi

Unutar opcije Poslani računi:

Nalazi se novi prozor unutar koje također biramo kriterije za prikaz računa prema pružatelju usluge, periodu, vrsti dokumenta i statusu dokumenta:

Odabrani račun moguće je pregledati ili preuzeti u XML formatu:

Nefiskalizirani računi

Unutar ove opcije:

Otvara nam se prozor sa pregledom nefiskaliziranih računa unutar kojeg je također potrebno odrediti parametre poput: mjesta troška, kasa, datum (od/do), vrsta računa:

SMART.POS

U Setup TAB postaviti način obrade Virmana

1) Izdavanje virmanskog računa
2)Izdavanje otpremnice
3)Pitaj pri naplati

Za testiranje najbolje koristiti opciju 3

NAPOMENA:

Aktivacija F2.0 bit će omogućena nakon 1.1.2026. iako unaprijed podesite postavke kupcima i ugovorite uslugu.

Za više informacija o Fiskalizaciji 2.0. možete nas kontaktirati na email adresu: F20@monri.com