Generali osiguranje u Hrvatskoj nagrađeno je posebnim priznajem Generali Grupacije nagradom Lifetime Partner za unaprjeđenje poslovanja i korisničkog iskustva zahvaljujući uvođenju Morijevog SinglePOS rješenja.
Prije uvođenja SinglePOS rješenja za kartična plaćanja, svaka Generalijeva prodajna lokacija koristila je više fizičkih POS uređaja, što je stvaralo velike administrativne komplikacije, povećane bankovne troškove kao i troškove održavanja, a također je oduzimalo dosta vremena pri obradi kartičnih plaćanja.
Uz partnerstvo s Monrijem, cilj ovog projekta bio je uvođenje jednog uređaja po uredu koji bi mogao obraditi sve vrste kreditnih kartica, omogućiti mobilna rješenja za agente na terenu te automatizirati procese u pozadini.
‘Značajne uštede u radnom vremenu i veća naplata premija’
‘Implementacija SinglePOS rješenja rezultirala je značajnim uštedama u radnom vremenu, većom naplatom premija i smanjenjem administrativnih aktivnosti. Također, smanjeni su materijalni troškovi i bankovne naknade, što doprinosi našoj ‘Lifetime Partner’ strategiji. Zahvaljujemo Monriju na iznimnoj suradnji i podršci u digitalnoj transformaciji našeg poslovanja, čime smo dodatno unaprijedili korisničko iskustvo i operativnu učinkovitost’, izjavio je iz Generali osiguranja Voditelj odjela računovodstva Krešimir Kolar.
‘Uvijek osluškujemo potrebe svojih klijenata i radimo na razvoju rješenja za svako poslovanje. Ovakve nagrade potvrda su takvog pristupa i velika motivacija za kontinuirani razvoj. Ponosni smo što je Generali prepoznao Monri kao strateškog partnera u digitalizaciji platnih procesa te što smo zajedno ostvarili značajne benefite i za njihovo poslovanje i za krajnje korisnike’, rekao je Monrijev Sales Manager Hrvoje Kranjčec.
Kao neke od prednosti implementacije SinglePOS rješenja iz Generalija navode:
- Poboljšano korisničko iskustvo: Brže i učinkovitije transakcije smanjuju vrijeme čekanja i poboljšavaju ukupno iskustvo korisnika
- Učinkovita suradnja s partnerima: Omogućena je transparentna i brza komunikacija s partnerskim bankama putem jednog uređaja, što jača povjerenje i odnose
- Skalabilnost i fleksibilnost: Rješenje se prilagođava rastućim potrebama poslovanja, omogućujući uvođenje novih partnera i povećanja obujma transakcija
- Smanjenje troškova: Automatizacija i učinkovitost smanjuju operativne troškove, uključujući bankovne naknade i troškove održavanja uređaja
- Održivost: Digitalizacija smanjuje potrebu za papirnatim računima i dokumentacijom, čime se doprinosi ekološki prihvatljivijem poslovanju
- Digitalne transakcije i sljedivost: Povećanje bezgotovinskih plaćanja i smanjenje gotovinskih transakcija, što je važno za hrvatsko tržište koje je još uvijek u velikoj mjeri gotovinsko
Uz Monrijev mobilni POS Generalijev ured vrlo je fleksibilan pa tako korisnici mogu obaviti ugovaranje police gdje god im odgovara – čak i u kafiću.
A kako Generali osiguranje nastavlja ići u korak s digitalizacijom, tu je i Generali PRO – inovativni digitalni alat koji vam samo u par jednostavnih koraka može ponuditi personalizirana osigurateljna rješenja skrojena prema vašim potrebama. Pogledajte kako vam zastupnik Generali osiguranja može brzo i jednostavno napraviti personaliziranu analizu na našem YouTube kanalu.