Dodaci za fiskalne blagajne

Kiosci za samonaručivanje

Kiosci za samonaručivanje u restoranima osjetno mijenjaju način poslovanja - optimiziraju radnu snagu te zajamčeno povećavaju promet. Kupci imaju bolji vizualni pregled cijele ponude, više vremena za odluku te se lakše odlučuju za odabir više artikala.

Neke od opcija kioska za naručivanje:

Back-office konfiguracija za prilagodbu menija radi povećanja prodaje

Višejezičnost menija

Integracija s displayjem za kuhinju i terminalima za naplatu karticama

Integracija s loyalty sustavima

Povećajte promet uz self service kioske

Iskustva svjetskih lanaca dokazala su povećanje prodaje do 20% kroz digitalne aplikacije u usporedbi sa narudžbama uzetima na kasi od strane osoblja.
  • Povećanje prosječnog iznosa računa – gosti imaju više vremena za razgledati cijelu ponudu, stignu razgledati dodatne priloge i pića koje im konobar ili blagajnik ne bi stigao spomenuti

 

  • Smanjeno vrijeme čekanja – nema čekanja u redovima za blagajnu

 

  • Manje grešaka pri naručivanju – gosti samostalno kroz jednostavan način naručivanja i plaćanja izvršavaju svoju narudžbu

 

  • Ušteda na cijeni rada – kiosk je vaš 0-24 zaposlenik

 

 

 

 

Kontaktirajte nas

Iskustvo drugih s Monrijevim kioscima

S našim klijentima smo u aktivnoj komunkaciji i uvijek nam je važno čuti njihovo iskustvo iz prve ruke s rješenjima koje nudi Monri.

Koykan svoje poslovanje provodi u najvišim standardima, od svježine namirnica do ukusnih i zdravih jela te najviše razine naše usluge prema kupcima. Korisničko iskustvo nam je iznimno važno i zato smo uveli Monrijeve kioske za naručivanje jela i pića preko kojih, samo na našoj lokaciji u Arena Centru u Zagrebu, bilježimo čak preko 60 % ukupnog broja narudžbi. Ujedno, prosječan iznos koji naši kupci troše preko kioska je 12 % veći u odnosu na ostale oblike narudžbi, što pokazuje da su kupci informiraniji i motiviraniji kada naručuju preko kioska.

Marko Gnjidić, direktor za franšize u Koykan Group